Marketing - IT - knews

Breaking News

Post Top Ad

Airgency-UpInTheAir

Marketing - IT

Marketingul efectuat corect poate fi un avantaj incredibil pentru venitul net al companiei tale.
Făcut greșit, poti sa simti ca ai aruncat banii in foc.

Indiferent de nevoile lor de afaceri mari sau mici, poate fi dificil pentru proprietarii de afaceri să stăpânească toate nuanțele care merg în vânzări sau marketing. Dacă nu ești un agent de vânzări "natural" poate fi chiar mai dificil.

Următoarele nouă sfaturi de marketing pentru startup-uri te pot ajuta să faci mai multe vânzări pe o piata mai bună și cu risipa mai mica de bani.


1. Vindem beneficiul, nu facem comparații.

Cum marketezi piața, este vorba de ceea ce te face diferit.
Există trei căi majore de a face acest lucru.

  • Costul (È™tii cum să faci pretul unui produs mai bine decât concurenÈ›a)
  • Calitate (esti mai bun)
  • O combinaÈ›ie a acestora (oferi o valoare mai bună)

Cum te vinzi este diferit de modul în care te marketezi. Poti spune cuiva că oferi un produs sau un serviciu care este mai ieftin sau mai eficient decât cel a unei alte afaceri, dar asta nu spune cât de mult ai de gând să facă viața clientului mai buna.

Vanzarea este despre beneficiu. O comparație poate evidenția caracteristicile pe care le oferă un produs sau serviciu dar sunt întotdeauna vinzi beneficii.

2. Asculta-ți clientul.

Cel care a construit imperiul WalMart a inceput în America rurală. Acest lucru a fost în ciuda logicii de afaceri predominante a comerciantilor in masa, ce spunea ca într-un oraș cu o populație concentrată ar eșua o astfel de afacere. Logica era ca dacă vrei să "muti" cantitati mari de marfa, ai nevoie de multi oameni.

Sam Walton isi cunoastea clienții săi pentru ca ii asculta mereu. El a fost conștient de faptul că oamenii care locuiau în zonele rurale și suburbane adesea cumpara în cantități mai mari, deoarece acestea au familii mai mari sau mai multe bunuri necesare pentru a-si păstra propriile lor afaceri mici in permanenta functiune. Walton a tinut cont de clienții săi iar rezultatul este cel mai mare, cel mai puternic retailer din lume. Clientul poate uneori sfideze logica, dar ei au întotdeauna dreptate. Asculta-i!

3. Analizeaza Piața Produsului înainte de a-l avea.

Unele întreprinderi astepta până când produsul lor este perfect gata, inainte de a face orice in marketing. Aceasta poate fi o greșeală costisitoare. Multe întreprinderi se așteaptă să vândă produsul lor de îndată ce este gata. Dar, dacă nimeni nu știe despre el, atunci cererea va începe de la zero, până când va exista o campanie de marketing pentru a construi notorietatea brandului pentru potențialii clienți.

Este mai bine să faci o campanie de conștientizare preventiva, chiar dacă este minimă, pentru a permite clienților potențiali sa stie ca produsul urmeaza sa intre pe piata.
Ai posibilitatea de a vinde beneficiul înainte ca produsul sa intre pe piata, astfel atunci când produsul este gata, clientii stiu deja de el.
,
4. Gandeste "out of the box" - inventiv.

Acum peste 30 ani marketingul arata altfel. Pe atunci, nu existau motoare de căutare sau platforme de social media.
Internetul nu era așa cum il știm noi. Acum, start-up-urile pot utiliza o multitudine de tehnici de marketing gratuite, online, care utilizate creativ, pot fi eficiente.
De exemplu, puteți face marketing video online, social media, poti folosi influențatori pe blog, crowdsourcing (un fel de externalizare in masa catre un grup bine stabilit), concursuri, marketing de conținut si multe altele.

5. Testeaza si evita rapid esecurile.

Marketingul care nu se poate măsura este marketing esuat.
Ai putea sa cheltui bani facand publicitate de acest gen si sa vezi cum cresc vanzarile, dar, cum poți fi sigur că ceea ce ați cheltuit pentru reclame se corelează cu vânzările?
Poate că a fost cu totul altceva. Poate că există o crestere naturala, sezoniera pentru ceea ce se vinde, care se va termina într-o lună maxim doua.

Dacă ai de gând cheltui timp si bani pentru o astfel campanie de marketing, asigura-te că poti măsura rezultatele. Vezi cum poti urmari conversiile, de unde provin de la fiecare campanie de marketing.
De asemenea, ruleaza mai multe tipuri de campanii de marketing în grupuri distincte, mici.
Acest lucru iti va permite să compari canalele de marketing si vei vedea care sunt cele mai bune si cele mai performante. Evita-le pe cele care nu funcționează și pastreaza-le pe cele care chiar aduc valoare.

6. Marketing pe mai multe directii

După cum am scris mai sus, este ok sa testezi mai multe canale de marketing și idei pentru a vedea ce funcționează cel mai bine. De multe ori este o combinație a tuturor celor de mai sus. Atunci când clientul te aude la radio, te vede într-un rezultat in motorul de căutare iar apoi te găsește menționat într-un blog al cuiva care te place (conținut de marketing), el începe să accepte brand-ul ca o entitate solidă, de încredere, cunoscut.
Clientul poate sa nu aiba nevoie de produsul sau serviciul tau imediat, dar atunci cand va avea nevoie, numele tau ii va veni in minte (in locul unui concurent).

7.Fa-ti întotdeauna timp pentru PR (Public Relations)

Atunci când faci publicitate tradiÈ›ională, materialul de marketing vinde produsul. Atunci când faci PR  sau au un membru al presei / al unei case media care acoperă industria ta, vorbeseste despre tine, brandul tau se construieste si este aprobat prin acest lucru. De aceea, este recomandat sa-ti faci timp / buget pentru PR.
Construirea de credibilitate prin fler-ul unei pagini unde ajung clientii tai potentiali, in mass-media, chiar daca este un simplu citat din ceva mentionat de tine ca director, iar pagina este recunoscuta in media, este un lucru bun si ajuta la intarirea brand-ului.
Chiar si cu resurse mai mici, cum ar fi știri locale sau blog-uri ca acesta de exemplu, te poate urca mai sus.
Si spre deosebire de cele mai tradiționale canale de marketing, PR-ul aduce mult dincolo de datele campaniei publicitare. Un PR bun poate creste mult credibilitatea și notorietatea brandului.

8. Ofera clienților un loc pentru a vorbi cu / despre tine

Bune sau rele, vrei să È™tii ce spun clientii. Dacă nu oferi clienÈ›ilor un loc pentru a se plânge sau a te lauda, ​​îi face sa  creada ca gandurile si opiniile lor nu conteaza,
Amintiți-vă, chiar dacă un client vine la tine și este furios, că este o mare oportunitate pentru tine de a arăta în mod public modul în care sunteți dispus să îndreptati o greșeală sau de a face un client sa se simta apreciat - care este de bun augur pentru PR.

9. Fă-l pe client să se reîntoarcă oricănd

Răsplăteste loialitatea sau interesul mereu.
Daca un client se reintoarce, rasplateste-l cumva. Daca cineva isi arata interesul, la fel, răsplăteste-l in vreun fel. O reducere, o oferta speciala, ceva in plus, orice, inclusiv pentru recomandarile facute mai departe (acelora ofera-le ceva in mod special) pentru a se simti speciali.

Sigur, astea nu-s singurele secrete pentru un start-up, dar sunt bazele unui marketing solid si un flux de vanzari coerent si sanatos. Traite, experimentate si povestite de antreprenori de seama ce au ridicat business-uri la nivel inalt.

Speram ca-ti sunt de folos si te invitam sa citesti si alte informatii utile pentru tine.

MIKE KAPPEL - www.entrepreneur. com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Top Ad

Marketing Online Eficient